A Dining City keretein belül kerültünk oda magyarként, ami látszólag azonnal problémát okozott. Nem volt kérdés, hogy inkább lehúzható külföldi vendégeket vártak. Ez azonnal megmutatkozott abban, hogy a félig üres étteremben a lehető legrosszabb helyeket ajánlották fel nekünk. Ezen, külön kérésre nagynehezen változtattunk. Rendeltünk italt és a teljes menüsort. Megérkezett a felejthető leves, aztán a rossz és íztelen főétel. És innen kezdődött az igazi 80as évek hangulat. Soha többet senki meg nem kédezte, hogy az üres poharainkat töltsék-e fel esetleg, a desszert pedig teljes feledésbe merült. Kb 30 perc várakozás után nem vállaltam tovább a számomra rendkívül megalázó helyzetet és gondoltam a számla kikérésével véget vetek a szenvedésnek, de még itt sem volt vége! Mikor megérkezett a számla, jeleztem a problémáimat, amire a válasz annyi volt, hogy mit izgulok, a desszert nincs felszámolva. Az, hogy ez mennyire kellemetlen egy “vendéglátó” számára, az nem volt érdekes, ahogy az sem, hogy étlen és szomjan üldögélhettünk legalább fél órát. Majd jelezték, hogy esetleg dobozban elvihetem a desszertet!!! Ezek után természetesen nem kértem, inkább menekültünk. Majd ezután átvették a teljes összeget, ami, mint később kiderült mégis teljes számla volt, vagyis a desszertek árát is tartalmazta!!!!!! Vagyis csak sikerült minket is lehúzni… Végszóként csak annyit, hogy ilyen akciókban résztvevő éttermeknek normális vezetés mellett két célja kell, hogy legyen, mégpedig, hogy bemutassák a kedves és jó minőségű vendéglátást a közönség számára és, hogy visszajáró vendégeket szerezzenek, ahogy egyébként mi is megtettük volna rendszeres étteremlátogatóként normális körülmények között. De természetesen a rendkívül színvonaltalan szolgáltatás és gyenge konyha miatt erre soha nem fog sor kerülni, ehelyett inkább választunk olyat a széles palettáról, akinek van köze a kultúrált vendéglátáshoz. Lesújtó, szinte soha nem tapasztalt rossz élmények miatt borzasztó élményekkel kellett távoznunk!
Földvári Balázs
- Monday 20/10/2025