Az étterem hetén csütörtökön 15-en 18hra volt asztalunk foglalva a párommal érkeztünk. Az asztalok között 1,5 m nem volt meg,csak egy virág választott el minket a másik asztaltól. Egy fiatal lány volt a felszolgálónk,vagyis minden feladat más ember dolga volt,volt aki leszedte az asztalt/ megjegyzem egyikönk még evett,de már jöttek es elvittek a masikunk tányérját/volt aki hozta a következő fogast,nagyon zavaró volt ennyi embert látni az asztalunknál.A bableveshez nem kínalt a felszolgáló lany se kenyérfélet es se csipőset,holott a masik asztalnál az uriember ezt mind felajánlotta. Úgy éreztük végig,h sürhetnék minket,h minnel előbb távozzunk,holott még nem is volt teltház sem..A kacsamell kicsit alul készült,a desszenél a császármorzsa 4-5 db is égett volt. Mikor végeztúnk,megse kérdezte a felszólgáló h megvoltunk e elégedve,vagy izlett e a vacsora,semmit sem..Nagyon csalódottak voltunk,pedig rendszeres vendégek vagyunk a Kopaszin lévő ettermükben es soha se tapasztaltunk ott ilyen kiszolgálást. Amikor fizetett a párom a felszolgáló lány a következőt kérdezte: " Számolhatok 10% borravalót"?? Majdnem megkerdeztem ugyan mire, erre a kiszolgálásra? Vagy kötelező v adható? Sok étteremben megfordulunk,de ilyet még sehol sem tapasztaltunk. Remélem ha legközelebb megyünk ilyen kiszolgálásban nem lesz újból részünk.Sajnos rontott az esténken ez a hozzáallas. Csak javaslat,h a felszolgálókat erre is kikéne oktatni,h hogyan bánjunk a vendégekkel,főleg most h fontos a magyar vendég is ,mert ugye nincsennek külföldiek a vírus helyzet miatt, ezert minden vendeget meg kellene fogniuk es tartaniuk azt gondolom..Köszönjük a vacsorat.üdv:Kriszta és Tamás
Kiss Virág
- 2020. október 25., vasárnap 19:33