Nagyon nagy csalódás volt a második látogatásunk, mert az első alkalommal fantasztikus kiszolgálás mellett szuper 500 g steak et ettünk a dining city program keretében, de másodjára szintén a dining city keretében teljesen más élményben volt részünk. Bár a menünek azonosnak kellett volna lenni, mert a web oldalon a fő oldalon ezt ígérte minden az akcióban rész vevő étterem, egy túlsütött csontos húst szolgáltak fel, nem az előzőleg megtapasztalt szuper Argentin steak et. Az apró betűk között valóban le van írva web oldalon, hogy nem azonos menü lesz, de a fő oldal leírása alapján ki az aki el olvassa az apró betűs részt? A helyszínen jeleztük, hogy ez nem azonos és nem csak, hogy más, de nem is finom. A válasz egyszerű volt "ez van". Hazaérve felhívtuk őket, hogy mit tudunk tenni, ugyanis jó pár barátunk a mi első tapasztalatunk és ajánlásunk alapján foglalt asztalt ebben az akcióban, lehetőleg nekik ne legyen csalódás. Azt a választ kaptuk, hogy alapanyag hiány miatt cserélték le a menüt és csak Decemberben kapnak ismét Argentin alapanyagot, így ebben az akcióban már nem tudunk időpontot foglalni a steak menüre. Jeleztem, hogy inkább leegyeztetem a barátainkkal, hogy tegyük át ezt az élményt Decemberre, de ne legyen csalódás nekik. Erre az volt a válasz, hogy akkor már nem lesz ez az akció, csak a la carte lapról tudunk rendelni. De ha szeretnénk akkor most is tudunk a la carte rendszerben ilyen húst kérni. "Vagyis csak a kedvezményes árú menü szállítmány nem érkezett meg, de szerencsére az étlapon rendelhető sikeresen megérkezett." FURCSA Az egész telefon beszélgetés alatt úgy éreztem magam, hogy mit akarok én, örüljek, hogy ilyen kedvezményes áron egyáltalán kiszolgáltak. Teljesen le lettem dominálva, foghegyről beszélt velem az étterem alkalmazottja. Mikor elmondtam az alkalmazottnak, hogy oda szeretnék menni beszélni a tulajdonossal, aki ez első alkalommal személyesen jött oda az asztalunkhoz bemutatkozni, nagyon kedvesen, ideges lett és kérte a nevemet, hogy majd ő is ott legyen a beszélgetésen. Ezek után nem maradt más, mint töröltem a foglalásunkat és felhívtam az összes barátunkat, hogy ők is töröljék és felejtsék el ezt az éttermet. Sajnálom a csalódást az étel minőségében, de jobban fáj a telefonban tapasztalt ledomináló, kioktató stílus. Azt meg lehet érteni, ha nincs alapanyag, vagy változtatják az étlapot, de ha egy alkalmazott ilyen stílusban kioktat, az szerintem nem vendéglátás. Kicsit hosszú lett a beszámoló, de remélem, hogy másokat, akik elolvassák meg tudom kímélni egy csalódástól.
László Juhász
- Sunday 16/11/2025
Reply of Cut & Barrel Salumeria – Vineria:
Tisztelt Juhász László úr!
Nagyon köszönjük átgondolt és részletes visszajelzését. Őszintén értékeljük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk tapasztalatait.
Rendszerünket alaposan átvizsgálva nem találtunk semmilyen korábbi vagy lemondott foglalást az Ön nevére. Gyakorlatunknak megfelelően kollégánk minden vendéget személyesen felhív, mielőtt a foglalást visszaigazolja, és teljes körű információt ad, valamint ingyenes utalványt ad át borüzletünkbe. A telefonhívás során Ön kedvesen megemlítette, hogy ez lesz az első látogatása, és hogy éttermünket barátai ajánlották Önnek.
A menüvel és a kapcsolódó információkkal kapcsolatban: mind a csapatunk, mind a DiningCity szervezői gondoskodtak arról, hogy minden részletet világosan és átláthatóan közöljenek minden platformon, beleértve a weboldalunkat is. Az a kollégánk, aki az Ön látogatása előtt beszélt Önnel, szintén teljeskörűen elmagyarázta a menü kínálatát.
A tulajdonossal való beszélgetés iránti kérésével kapcsolatban tisztelettel szeretném megjegyezni, hogy a tulajdonosok elérhetőségei az első naptól kezdve nyilvánosan elérhetők a weboldalunkon, éppen azért, hogy garantáljuk a hozzáférhetőséget és a vendégek elégedettségét. Természetesen bármikor teljes mértékben az Ön rendelkezésére állok.
Továbbá örömmel fogadnám Önt személyesen a következő látogatásakor. Engedje meg, hogy meghívjam Önt egy találkozóra közvetlenül az étterembe, hogy minden tekintetben kivételes élményt biztosíthassak Önnek.
Ha bármiben további segítségre van szüksége, vagy bármilyen kérdése van, kérem, ne habozzon kapcsolatba lépni velem. Teljes mértékben az Ön rendelkezésére állok.
Tisztelettel,
Coelho Carlos hiholdinvest hiholdinvest@icloud.com
+36709422913