Előrebocsátom, hogy a fenti értékelés nem a konyha, az ételek minőségéről szól (ezért arra ismeretlenül is 5 csillagos értékelést adtam), mert olyan élményben volt részünk a fogadtatás során, hogy azok után nem érzünk ellenállhatatlan vágyat, hogy beljebb merészkedjünk....
Voucher-vásárlási szándékkal érkeztünk egy hideg februári napon és sorban álltunk, kivárva az előttünk érkezők fogadását, útba irányítását...
A vendégeket fogadó középkorú host (vagy üzletvezető) egyszer csak megszólította a mellette álló kolléganőjét (szándékosan olyan hangerőt használva, hogy azt mindenki hallja), hogy kérdezze meg a sorban álló "sapkás nőtől", hogy Jose néven foglaltak-e asztalt. A túlzó személyeskedésnek, az alkalmazott beszédstílusnak és a hanghordozásnak egyértelmű üzenete, célja volt: a megszégyenítés. Amennyiben a sapka viselete volt tűrhetetlen, mert az éttermi etikettbe nem fért bele, ez esetben azt feltételezem, hogy lehetett volna intelligensebb módon is közölni, de ez csak egy utópiának tűnik annak ismeretében, ami ezek után következett...Még mindig vártunk a sorunkra, amikor az "Úr" hangosan megszólította az éppen mellé érkező férfi kollégáját: "Te fogtad meg a seggemet?" Nos, nem tudom, hogy a "hallgatóságból" érdekelt-e valakit is ez a feltételezett testi kontaktus, vagy vágy, bennünket egészen biztosan nem. Ezt követően megkérdeztük, hogy van-e valami problémája velünk, vagy a sapkával, de kitérő választ adott...
Kifizettük a vouchert, de közben kifejeztük a nemtetszésünket az étterem egyik alkalmazott nőjének. Kis idő múlva visszaérkezett az "Úr", aki mérhetetlen nyájassággal szólt hozzánk ezt követően (feltételezzük, hogy a kolléganője megosztotta vele a róla alkotott korábbi véleményünket)....
Így aztán nem tudtuk meg, hogy mennyire is jó az étterem konyhája, de már nem is fogjuk, mert elment az étvágyunk.
Batta Tamás
- Sunday 23/02/2025
Reply of Trattoria Pomo d'Oro:
Kedves Bata Tamás!
Először is szeretném elnézését kérni a kialakult kellemetlenség miatt kollégám nevében is, illetve megköszönném hogy megosztotta velünk véleményét.
Attila kollégámnak nem állt szándékában megbántani Önöket és a Hölgy öltözékére sem akart megkülönböztető jelzést használni, de a megadott időpontban nagyon sok vendéget kell asztalhoz kísérni és próbálják a kollégák ezt minél dinamikusabban megtenni. Sajnálatosan ez az adott időpontban erősebb kommunikációval sikerült csak, melyet tényleg röstellünk. Biztosíthatom Önt Horváth Attila alázatos, vendég centrikus kollégában még gondolati szinten sem merült fel soha a megszégyenítés. Ezt szeretném nyomatékosítani!
Több mint 15 éve dolgozom vele és egy szív lélek két gyermekes családapa, aki mindig próbál jó hangulatot teremteni a személyzet és a vendégek között. Az Ön által elküldött sorok megérintették, rádöbbent hogy hibázott, tanult belőlük és a jövőben tapintatosabban fog kommunikálni.
Nagyon bízom abban, hogy bocsánat kérését elfogadják és lesz szerencsénk még vendégül látni Önöket. Szeretnénk bizonyítani, hogy szívvel lélekkel végezzük szakmánkat és éttermi szolgáltatásunkban magas szintű élményt nyújtunk.
További szép estét kívánok.
Üdvözlettel,
Jáhner Attila ügyvezető, Trattoria Pomo d'Oro