Országos gasztro rendezvényre (illetve más szegedi étterem dining citys tapasztaltaira) tekintettel ennél sokkal, de sokkal többre számítottunk, összességében a tapasztalatunk az volt, hogy semmilyen extra erőfeszítést nem tett a hely, hogy a vendéget visszacsalja. Az ételeket elfogyasztottuk, ez igaz, azonban a 6 különböző fogásból sajnos egyik sem volt olyan, amiért akár 1 második körre is visszamennénk.
Úgy gondolom, hogy ha 1 vendéglátó egység benevez 1 ilyen eseményre, az alábbiakra célszerű lehet több figyelmet szentelni - ha nem ingük, nem veszik magukra:
1. Az előre lefoglalt asztalunk mocskos volt, takarítást kellett rá kérni. Nem egy jó első benyomás...
2. Az étteremben ott tartózkodásunk alatt velünk együtt 4 asztal volt 2 felszolgálóra, az előételre mégis 40 percet vártunk, a főételre az előétel befejezte után 25-öt, majd a főételt követően 2 - vélhetően már teljes mértékben előre elkészített - pohárdesszertre további 15-öt. Nem siettünk, valóban, de az ilyen mértékű elhúzást semmi sem indokolta.
3. Mind a a leves, mint pedig a főétel hideg tányéron érkezett, amelynek eredményeképpen a leves gyakorlatilag már langyosnak sem volt mondható az utolsó néhány kanálhoz érkezve.
4. Korábbi tapasztalataink során (Szegeden is) más egységek törekedtek arra, hogy a vendégeknek bizonyos szempontból extra élményben legyen részük, sajnos itt ennek semmilyen jele nem mutatkozott. Erre úgy gondolom nincs konkrét recept, vagy érzi a vendég, vagy nem, minden étterem saját felelőssége, hogy saját magát kiemelje a tömegből, ha arra törekszik, hogy a vendégek visszatérjenek.
Remélem a következő próbálkozás sikeresebb lesz!
Kardos Krisztián
- 2024. október 24., csütörtök 06:43