Kedves Szemelyzet!
Tegnap este tertunk be az etteremmbe barataink ajanlasara, de eloszor es utoljara tettuk ezt csaladommal...Kb 10 percet vartunk, mire egy pincer holgy nem egeszen megfelelo stilusban kozolte, hogy akkor ehetunk, ha volt foglalasunk, avagy az italos asztaloknal foglalhatunk helyet...Ugy gondoltuk jo lesz nekunk, miert is ne, alacsonyabb asztalok, attol meg kenyelmesen lehet vacsorazni...Ujabb 10 perc kovetkezezt, amikor egy kedvessebb pincer holgy tajekoztatott, hogy sajnos az ital asztaloknal enni nem lehet...De csak azon az esten, mivel egy szakcsuk van es elfogytak az alapanyagok...Megjegyzem mindezt ugy,hogy az olemben a 4 honapos babank es 5 eves kislanyunk allt melletunk.Szoval szumma szumarum en nem ajanlom senkinek....Udv. Egy nagyon elegedetlen vendeg ______________________________________________________________________________________________________________________________________________ ÉTTEREM VÁLASZA:
Tisztelt elégedetlen vendég! Elnézést szeretnék kérni, a magam és a személyzet nevében, hogy kellemetlenséget okoztunk Önöknek. Én voltam az a személy, aki odament és megkérdezte, hogy vacsorázni, vagy csak italt fogyasztani szeretnének-e, tekintettel arra, hogy az étterem vacsoraasztalai le van foglalva. Mivel Önök étkezni szerettek volna, megbeszéltük hogy ez nem lehetséges a fentebb említettek miatt, de ha mégis maradnának, két óra várakozási időre lehet számítani. Én ilyet nem említettem, hogy elfogytak az alapanyagaink, és azt sem, hogy egy szakácsunk lenne. Tisztelettel kérem maradjunk az igazságnál, és ne ferdítsük el azt (értem ezalatt a kétszer tíz perc várakozást is). Még egyszer elnézést kérek, és sajnálom hogy úgy értékeltek minket, hogy nem is fogyasztottak nálunk. Nem szerettem volna, hogy sokáig várjanak az ételekre, tekintettel a gyerekekre, mivel egyik szakácsunk betegség miatt kiesett aznap este, és így már nem tudtunk több vendéget fogadni. Mi úgy gondoltuk akkor, hogy ez a helyes döntés, hogy vendégeink ne távozzanak elégedetlenül az esetleges hosszú várakozási idő miatt.
Remélem betérnek még hozzánk, hogy meggyőződjenek róla, miért is ajánlottak minket Önöknek.
Üdvözlettel:
Zakar Krisztina
Tulajdonos
-
- 2016. augusztus 07., vasárnap 01:33