A tegnap esti vacsora közel 3 órát rabolt el az életünkből. Nem érte meg. Ha jelezték volna, hogy túl terheltség miatt ennyi a várakozási idő, akkor le sem ülünk. De nem jelezték, sőt amikor reklamáltunk amiatt, hogy a levesre kereken egy órát vártunk, akkor még elnézést sem kértek. Mindezt úgy, hogy egy előre elkészített menüsorral dolgoztak. Pl. a gulyás levessel (ami állandó étlapelemük, mindig készen van) és paradicsomlevessel, ami kb. negyedóra alatt elkészül a nulláról. Ráadásul az év egyik legforróbb napjának az estéjét fogtuk ki a teraszon, ilyen időben pláne oda kellene figyelni, hogy a vendéget ne üsse meg a guta... se így, se úgy hogy esetleg kérés nélkül kínáljanak vizet, jeget. De itt még a kérés is nehezen ment. És az ételekről szólva: a füstölt libamell saláta mellett a kacsamáj mousse konkrétan 6 csepp a tányér szélén. A Hortobágyi húsos palacsinta ‘Budapest Bisztró módra’ annyit jelent, hogy a konyhában várakozva kiszáradt. A csirke Saltimbocca-t egy "Konyhafőnök"-ön nevelkedett háziasszony is ízletesebben készíti el, a vörösborban párolt őzcsülök köretszegény volt, a desszertek (panna cotta, tiramisu) egy gyorsétterem színvonalán. Nagyon nagy csalódás volt. Igaz a pincér már az megjegyezte, hogy az adagok a menüsorban csökkentettek - de ezt ugye a a Diningcity hírlevelében nem jelzik, így többet vártunk. Minden téren.
Károlyi Judit
- 2021. június 23., szerda 07:18