Reply of Buda Gourmet Bistro:
Kedves Wessely úr!
Köszönettel vettük értékelését, engedje meg hogy, mint az étterem vezetője válaszoljak rá.
Ezen a héten, mint ahogy azt hirdettük is a szervezőkkel együtt nem a megszokott menüsorral készülünk kedves vendégeink részére.
A szöveg így szólt:
"Idén is van lehetőségünk részt venni a DiningCity Nyári Gasztronapok sorozatban!
Ezen a héten, azaz július 30. (kedd) és augusztus 5. (hétfő) között nem a normál menüsorral várjuk kedves Vendégeinket, hanem egy szuper, Ázsiai menüvel fogunk készülni friss, autentikus alapanyagokat használva, amit a jól megszokott korlátlan fogyasztással lehet majd a büféasztalunkról fogyasztani!"
A fentiekből is látszik,hogy a "normál" árképzésünkhöz képest nem ígértünk kedvezményt!
Figyelembe véve a használt alapanyagokat, és azt hogy emelt számú személyzettel dolgozunk és, hogy időkorlát sincs vacsora időben, magasabb ár lenne indokolt!
Azt gondoljuk,hogy ár-érték arányban rendkívül kedvező ez az ajánlat, ha csak egy normál a la carte étterem főétel árához, vagy akár a hasonló rendszerrel működő étteremhez viszonyítjuk, akkor is.
Az étterem foglaltságát Önök vendégek nem látják. Átlagosan 10%-kal kevesebb vendég érkezik, mint a tényleges foglalás. Sok esetben az utolsó pillanatokban érkezik lemondás. A tegnapi nap is ilyen volt, illetve több olyan asztal van (lépcső mellett kis felülők), amiket nem ajánlunk ki a kényelmetlenség miatt és sok 9 fős asztalunk sincs az étteremben. Számos vendég nem szeret a büfé közelében, vagy éppen fordítva a lépcsőzetes részünkön helyet foglalni. (emiatt is kell 2-3 asztal tartalék)
A vendégeink kényelmét és a jó szervízt szem előtt tartva határozzuk meg a foglalási számokat. Mivel úgy láttam, hogy átszervezéssel, de meg tudjuk oldani az Önök foglalását, örömmel telefonáltam. Ezeket csak azért írom le, hogy lássa milyen sok dolog határozza meg az étterem telítettségét, foglaltságát.
Évek óta jól tudunk együtt dolgozni a szervezőkkel a foglalási rendszerükkel, amire eddig nem érkezett kifogás, ezért ezen változtatni nem tervezünk.
Bízom benne, hogy válaszom miatt is hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket éttermünkben!
Maradok nagy tisztelettel,
Blaskó Mihály
étteremvezető