Nagyon jól indult az este. Az étterem egy éves évfordulójára finom pezsgővel vendégeltek meg minket, kedves pincér hozta az étlapot, rendelésünket felvette, majd ezután mintha valami eltört volna...
1. A pincérünk nem vett fel ital rendelést, mondván jön a sommelier. Ő viszont nem érkezett meg, csak miután már "rég" elfogyasztottuk az előételt. (füstölt kacsamell volt az előétel, amely alapvetően egy sós étel, nagyon szomjaztunk mire megjött a sommelier)
2. A következő fogásra (leves) kb 25-30 percet (!) vártunk. Persze az ehhez (vééégre) megrendelt bor már elfogyott, mire a leves odaért
3. Mivel csak egyikőnk kért levest, megbeszéltük a pincérrel, hogy a két főétel jöjjön majd egyszerre, ehelyett a levessel együtt megjött az egyik főétel, plusz a másik főételhez kért bor is, amely fogás még messze nem következett
4. A leves elfogyasztásával kértük, hogy egyből jöjjön a másik főétel, hogy nagyjából utolérjük egymást, de arra ismét 10-13 percet vártunk, mikorra a másik főétel már elfogyott.
5. Végül a másik főétellel egy időben megkaptuk a desszertet… :(
A hely gyönyörű, az ételek finomak voltak, de az előbb említett dolgok a hangulatunkra kicsit rányomták bélyegüket. Minden fogásnál volt egy apró malőr, ezért az utolsó fogás után rögtön távozni szerettünk volna, kértük is a számlát. És ekkor jött a kárpótlás, melynek hatására ambivalens/neutrális élményekkel távoztunk (amit itt bóknak szántam):
Egyik italért sem kellett fizetnünk!! Nem ittunk sokat, de ez így is 5-6000 Ft kedvezmény volt. Ebből éreztük, hogy ez egy egyszeri kisiklás csupán. Érezték ők is, hogy ez most nem jött össze, így jóvátették a kellemetlenségeket. Szép gesztus.
Nagy László
- Tuesday 29/03/2016