Először is azzal kezdeném, hogy már rögtön első nap foglaltam asztalt, amint megnyilt az étteremhét. A foglalásunk előtt 3 nappal még tortát is rendeltem, mert szülinapot ünnepelni mentünk. Minden rendben volt, megkaptam a visszaigazolásokat. Majd 1 nappal a foglalásom előtt felhivott egy hölgy az étteremből, hogy közölje, törölniük kell a foglalást egy zártkörű rendzvény miatt. El sem kell mondanom mennyire meglepett a hivás, ilyet én még sosem tapasztaltam, hogy a kb. 3 hete visszaigazolt foglalást étteremhét idején lemondják, ráadásul tortástól, amit 3 nappal azelőtt vissza is igazoltak. Mondanom sem kell mennyire csalódott voltam. Majd ezután a hivás után az étteremvezető személyesen hivott fel, hogy elnézést kérjen mert hiba történt és mégiscsak él a foglalás a tortával együtt és a kellemetlenségért cserébe még egy üveg pezsgőt is megigért. 2x mondta el, hogy 100%-os a foglalásunk. Ennek ellenére, mikor odaérkeztünk az étterem természtesen nem találta a foglalásunkat. Egy felszolgáló hölgy, Patricia intézkedett, hogy végül mégiscsak legyen asztalunk, kvázi az utolsó szabad asztal amit fel tudtak ajánlani. El nem tudom mondani, mennyire dühös és csalódott voltam, ami persze megalapozta a hangulatot. Természtesen a pezsgőt sem kaptuk meg. A pozitivum a személyzet kedvessége, az ételek minősége és mennyisége volt. A torta is nagyon finom volt. Sajnos azonban ez sem tudta teljes mértékben kárpótolni azt a mérhetetlen rossz tapasztalatot, amit átéltem.
Reich Krisztina
- 2025. október 12., vasárnap 05:23