A menüsor elméletben nagyon jól hangzik, de gyakorlatban sajnos számunkra nem az: a gnocchi krumplis alapíze nem illik a céklaszószhoz(ami savanykás volt) , a sütőtök püré ellensúlyozhatná, de annyira minimális volt hozzá, hogy alig érezni, a kacsa viszont jól át volt sütve, de sajnos összeségében nem volt jó. A carpaccio natur sült céklaszeletekből áll, minimális ricottával, de rengeteg rukkolával, a leírás alapján extra ízvilágot vártam de a cékla alapízén kívül semmit nem éreztünk.A desszertek finomak, mind a 3. A supreme csirke általában csirkemell szokott lenni, nekünk pár csontos kis darab comb volt. A sütőtökös rizottoban sütőtök darabok vannak, nem homogén, ami számunkra nem baj, de lehet hasznos info valakinek. Ezek izlés beli dolgok, de az, hogy 9-en ettünk és az étkezes végén közölték, hogy csak egyben lehet fizetni, nagyon kellemetlen, arról nem is beszélve, hogy bár a leírás szerint a menü ára tartalmaz szervízdíjat, nekünk felszámolták pluszban a telhes végösszegről (italokat is rendeltünk, arra természetes, hogy van szervízdíj, de nem arra számolták, hanem mindenre, ez egy több, mint 100ezres szàmlánál nem kevés plusz költség (Sajnos csak távozás után vettük észre) Ha csak az ételekben csalodtunk volna kicsit vagy csak az utólag közölt egyben fizetés jelenség lett volna, vagy csak a szervízdíj problémás, akkor lehet még adnék egy esélyt, de a 3 problémakor együtt elérte, hogy ne menjünk vissza többet.
Ohács Hajnalka
- 2025. október 17., péntek 05:57
Sophie Budapest Étterem válasza:
Kedves Hajnalka!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes visszajelzését. Sajnáljuk, hogy a menüsor és az étkezés élménye nem felelt meg az elvárásaiknak, különösen, hogy több ponton is csalódást okoztunk. Fontos számunkra minden vendég véleménye, még akkor is, ha az kritikus, mert ezekből tudunk tanulni és fejlődni.
A menüsor összeállításakor igyekszünk kreatív, szezonális és harmonikus ízkombinációkat kínálni, de teljesen megértjük, hogy ezek nem mindenki számára működnek egyformán. A fizetési és szervízdíjjal kapcsolatos észrevételeit különösen komolyan vesszük, mert valóban nem szerencsés, ha a tájékoztatás nem volt egyértelmű. A szervízdíjjal kapcsolatban szeretném tisztázni, hogy a DiningCity rendezvényen Önök az elsők, akik jelezték ezt nekünk, viszont ha a számlán szereplő összegeket összeadja láthatja Ön is, hogy nem a 8900.-Ft-os ár fog kijönni, mert ahhoz még valóban hozzáadódik a 15%-os szervízdíj és így kapják meg a 8900.-Ft-os menü árát (tehát a 8900.-ft-os menü árában már benne van a szervízdíj és nem azon felül van felszámolva ahogyan Ön írta). Bár az étlapunkon amit érkezéskor megkaptak szerepel, hogy számlabontás 6fő felett sajnos nem lehetséges, de még ennek ellenére is felajánlotta a kolléga, hogy 2 vagy 3ba szétbontja a számlát de 9felé nem tudja.
Sajnáljuk, hogy összességében nem sikerült olyan élményt nyújtanunk, amelyre számítottak, de köszönjük, hogy jelezte mindezt — hasznos számunkra, hogy pontosan lássuk, hol van szükség javításra.
Üdvözlettel:
Torma Péter - étteremvezető