Az Étteremhét alkalmával foglaltunk asztalt 2 főre. A felszolgált ételek összességében finomak voltak, ám inkább a kinézetük maradt meg (gyönyörű, gusztusos tálalás és impozáns tálak, tányérok), mintsem egy "ízorgia" valamelyik fogásnál. Én olasz borjúlábszárt kértem, sajnos számomra az egész fogás elég "ízetlen" és száraz volt, a hozzá kapott zöldségspaghetti jó ötlet, de én a neve alapján másra gondoltam, inkább zöldség "ropogósnak" hívnám, a juhtúrót semmiképp nem éreztem ki a kukoricahabként aposztrofált polentából.
A személyzet kedves volt, figyeltek arra, hogy legyen egy kis szünet a fogások között, azonban hiányoltam némi "plusz kedvességet" (nem tőlük, inkább az étteremtől), valami kis meglepetést a fogások előtt vagy után, amit már több helyen is tapasztaltam. Így lényegében csak ettünk egyet, finom volt (kivéve a borjúlábszár), de a fogások nem maradtak emlékezetesek, 5ezer forintért se.
A helyszín viszont nagyon szép volt, nem véletlen a 4*, elég exkluzív érzést keltett maga a hely, a csillárok, a fotelek, kanapék... Azonban szinte rögtön agyoncsapta ezt a hangulatot az, hogy 5-10 percenként mentek el a hátunk mögött a hotel "lakói" a wellness részlegről kijövet (vagy bárhonnan, ugyanis a "lift elé" kaptunk asztalt), gyakran igen alulöltözötten, néha alig valamit takaró egy szál köntösben.
Köszönjük a felszolgálást!
Nemesnyik Zsolt
- 2019. október 14., hétfő 14:07