Összes eddigi DiningCity élményem közül a legrosszabb, egy szóval kifejezve katasztrofális. A foglalás szerint időben érkeztünk. Álltunk a bejáratnál, senki nem foglalakozott velünk, több perc után szóltam egy pincérnek hogy le szeretnénk ülni. Kaptunk egy asztalt a külső részen, majd senki sem foglalkozott velünk 15 percig. Megint nekünk kellett szólni hogy kellene egy étlap, esetleg italt is rendelnénk. Közben persze más italát elkezdték lepakolni hozzánk. Láttuk, az ételekkel sem volt jobb a helyzet, két pincérnő is azt kérdezte a szomszéd asztaloknál, hogy kie ami a kezében van mert fogalma sem volt a rendelésekről. Nagy nehezen kaptunk két étlapot és egy nyegle megjegyzést, hogy a végét nézzük meg. Mikor elkezdtem hátra lapozni gyorsan kivette a hölgy a kezemből mielőtt választani tudtam volna. Ez milyen módi?
A leves jó volt, a főétel teljesen átlagos, jobbat vártam volna. A somlói viszont pocsék volt. Persze ez sem ment könnyen. Este 7-kor érkeztünk, háromnegyed 9-kor már 20 perce vártuk a desszertet, ezt is külön nekünk kellett megreklamálni, maguktól eszükbe se jutott, vajon miért ülünk ott. Igaz, az asztalok leszedésével voltak elfoglalva hiszen már sötét és hideg volt kint.
A három fogás feldolgozása 2 órát vett ígénybe, közben a kutya sem törődött velünk. Ezalatt láttuk, hogy teljes káosz volt, a felszolgálók össze-vissza rohangáltak, szervezés semmi, étterem menedzselésnek nyoma sem. Rá lehetne fogni a munkaerő hiányra, de ez csak kifogás lenne. Egy éttermet tudni kell működtetni. Úgy látszik. a Vakvarjúnál ez a tudás teljesen hiányzik.
Senkinek sem ajánlom a Vakvarjú Csónakházat.
Márkus Béla
- 2018. június 29., péntek 11:41