Az étterem koszos volt (asztal ragacsos, a falon pedig egyedi mintázatot adtak ki a különböző felfröcskölt... akármik), a kiszolgálás a "minél hamarabb legyünk túl rajta" elvével eléggé pattogós volt. Az asztalokat nagyon közel helyezték el egymáshoz, szó szerint egymás szájában lehetett elfogyasztani a ebédet/vacsorát. Az ételek mennyisége változó volt, vagy nem laktál jól az összeválogatott fogásoktól, vagy már az előétel eltelített. Maguk a fogások nem sok különlegességet hordoztak magukban (a bármelyik kínai étteremben kapható rákszirom meglepetés előételnek végtelenül "ötletes"). Az étlapon nem került feltüntetésre, hogy a leves például csípős volt. A sushi kifejezetten középszerű volt ízvilágra és látványra is, egyedül a desszertek voltak értékelhetőek. Az előre meghirdetett ár itt mégsem tartalmazta a szervízdíjat. Az érkezésünkkor kedvesen lesegített kabátot már senki sem adta vissza, és a kabátok közötti válogatás során kétszer löktek fel a pincérek, a kabátfelvétel alatt pedig egyikük teljes testtel nekinyomott a bárszékeknek, miközben nem mulasztott el letapizni sem. Az biztos, hogy nem hozta meg a kedvet ahhoz, hogy még egyszer ellátogassunk az étterembe étteremhéten vagy egyébként.
K. Vera
- 2020. március 21., szombat 15:03