Már a parkolásnál és az asztalfoglalásnál is kellemetlenségek adódtak, de ezektől eltekintettünk. A leves és a desszert ízletes volt, viszont a főfogással gondok voltak. A marhahús annyira mócsingos volt, hogy többszöri nekifutásra sem sikerült szétrágni. Így kénytelenek voltunk szóvá tenni. Készségesek voltak ugyan és kaptunk egy másik adagot, de sajnos az is ugyanolyan ehetetlen volt, mint az előző. Roppant kellemetlen volt a szituáció, mert nem vagyunk reklamáló típusúak. Mindeközben egy cica is megjelent a színtéren, amit a pincér magához ölelve vitt ki. Állatbarátok vagyunk, de így a higiéniában is megingott a bizalmunk.
A számla tartalmazta az el nem fogyasztott ételt is. Egy kávéval kárpótolták a kellemetlenséget.
Sajnálom, hogy rossz élményekkel jöttünk el,mert így a gyönyörű környezet is elveszítette a varázsát.
Egy olyan étterem, amely ad a jó hírnevére nem engedhetne meg magának ennyi baklövést. Börni ________________________________________________________________________________________________________________________________________ ÉTTEREMVEZETŐ VÁLASZA: Tisztelt Vendégünk. Vannak olyan helyzetek, amikor úgy érezzük minden lépést rossz irányba teszünk meg és minden jó szándék ellenére nem úgy történnek a dolgok, ahogy azt szerettük volna. Ezen bosszankodhatnánk, de egyszerűen csak emberinek érezzük magunkat. Nagyon sajnáljuk, ha Önöknek csalódást okoztunk ezen a gyönyörű napsütéses napon, bízunk benne, hogy ha megtisztelnek újra bennünket bizalmukkal, Önök is megtapasztalhatják miért méltó az Almalomb a jó hírnevére. Üdvözlettel, Csaplár Judit
--
- 2017. október 13., péntek 21:04