A mai nap után az "avoid at all cost" kategóriába kell sajnos tennem, pedig a helyszín hangulatos lenne. Ma napsütéses októberi nap volt, de 14 fok, ami a nyitva hagyott ajtókon keresztül átjárta a belső teret. Kint is ültek bőven és értem én, hogy hisztis lenne nyitogatni az ajtót a személyzetnek, de a vendégek többen átültek máshova, hátha ott nem fagynak meg. Megrendeltük az előételeket, amik kb. rendben voltak, bár az almafröccs nagyon fura ízű volt. Egyben rendeltük az italokat és az elő, illetve főételeket. Az előételek után kb. 50 percig semmi sem történt. Amikor rákérdeztünk a pincérnél, hogy mi a helyzet, akkor az autreply "mindjárt készen van, öt perc" választ kaptuk. Valahogy éreztük, hogy elfelejthették, mert újra rákérdeztem, hogy biztos 5 perce lesz -e. Erre azt válaszolta, hogy 5-10. Kértük, hogy járjon utána, mert egy óra várakozás után ha több mint 10 perc, akkor nem kérnénk. Újabb kb. 5 perc után visszajött, hogy megkérdezte a konyhát és több mint 10 perc lesz. Ekkor jeleztük, hogy köszönjük de akkor elengednénk. A felszolgáló jelezte, hogy a kolléganő hozza a számlát. Újabb 10 perc után rákérdeztem, hogy azt a 10-15 percet várjuk -e most ki amit az ételre kellett volna, ekkor már nagyon nem volt humoros a helyzet és persze ők is inkább szabadultak volna tőlünk. Elkezdtünk szedelődzködni, mert ez már tényleg sok volt az élményből. Elindultunk a pult felé ahol elvileg a számlán ügyködtek. Odaszaladt hozzánk egy másik felszolgáló hölgy, hogy ugye a cézár salátát sem kaptuk meg (ez a kislányom főétele lett volna). Mondtuk, hogy nem, az előételen és levesen kívül semmit. A pultnál az ületvezető közölte, hogy levette a cézársalátát "is". Mondtam, hogy nagyon megható, hiszen meg sem kaptuk. Ugyancsak nagylelkűen levett 10% kedvezményt. Amikor a kezembe kaptam a számlát, rajta volt a szervízdíj. Nagy nehezen, kb. összesen 15 perc után tudtunk csak távozni. Elnézést senki nem kért.
Zsolt Vaszari
- 2021. október 17., vasárnap 15:31