Rendszeresen járunk ide, a tematikus programokon (Márton napi liba lakoma, Valentin nap, stb.) is igyekszünk részt venni, kíváncsin vártuk ezt a kezdeményezést is. Az ok, amiért nem számolhatok be katarzisról igazi paradoxon: eddig is magas volt a színvonal (tálalás, felszolgálók, esztétikai és íz minőség), tulajdonképpen csak a megszokott étlapon túli étel-lehetőségeket kaptunk.
A jobbítás érdekében tett kritikai észrevételeim:
1. Ha már fine dining volt az irány, jobban örültünk volna háromnál több fogásnak, kisebb adagokkal (Nehéz volt választani a felkínált fogások közül, többet kóstoltunk volna).
2. A felszolgálóknak a fizetésükhöz szükségük van a borravalóra. Ha a kialakított árban van szervízdíj (és most benne volt), akkor nem szívesen adok plusz pénzt, viszont nem vagyok biztos benne, hogy ők a szervízdíjból részesülnek. Ezúttal adtam, de szeretném, ha én dönthetnék a szervíz értékeléséről, már csak azért is, mert megdolgoztatjuk őket, például rákérdezünk az ismeretlen kifejezésekre (most mondjuk a La chinata), elkészítési módokra, személyes véleményükre, stb. És itt mindig meg is kapjuk a válaszokat. Nagyon jó gárda.
Várjuk a következő alkalmat.
Sokéves tapasztalatunk: a megye legjobb étterme a Nimród.
Kelemen Jozsef
- Sunday 12/03/2023