A társaság jó volt, viszont 7/7 embernek gyomorrontása volt másnap.
A kiszolgálás sajnos nagyon gyenge, 40percet vártunk a vízre, és többször
elfelejtették, hogy rendeltünk. Minden fogásnál jeleztük, hogy ez így nem jó, nem foglalkoztak ezzel. Mondjuk egy üres étteremben nem értettük, hogy mi tart 30 percbe egy számla kinyomtatásán, vagy 1 pohár bor kihozatalán, de biztos be-úsztak.
1.) Szarvasgomba krémleves: savas volt, szarvasgomba olaj felvolt ütve oliva olajjal, a "leves" langyos volt. "Kétszer buggyant a hűtőben és melegítés közben".
2.) Ricottás töltött tészta: ehetetlen, sótlan, nem volt íze, tészta túl volt főzve, tocsogott a felmelegített vajban. (Ha jól emlékszem erre a csodára is több mint 30 percet vártunk eközben elfogyott a innivaló is).
3.) "Bárány húsos" valami: szerintünk valamilyen húsos pástétom citromlében parlamenti kebab módjára. Ehetetlen, rémálom.
Rákgolyó: tocsogott az olajban. Megmaradt rizottó összegyúrva kategória.
4.) "Panna Cotta": Zselatinhoz túl sok víz lett használva amitől darabos lett a desszert. Tejbegríz állaga volt. Kinézete nem volt étvágy gerjesztő.
Mindegyik fogásból 1-1 falatot sikerült enni, és ezt jeleztük a pincérnek. Kértünk kenyeret, olivaolajat, sót, így a kenyérrel teltebbnek éreztük magunkat. (Legjobb fogás volt aznap este).
A pincérhölgy kedves volt és próbált korrigálni sajnos van amit nem lehet megoldani kedves szavakkal. A többi pincér eszméletlen lekezelő és bunkó.
Végül 2.5 óra szenvedés után 20% kedvezménnyel szerette volna a pincérhölgy jóvá tenni a kellemetlenséget. HUF 66 000 okosabban is elkölthettünk volna.
Gábor
- Thursday 15/10/2020