Kellemetlen élményben volt részünk egy éttermi látogatás során. A problémák már a foglalásunkkal kezdődtek: bár 21:00 órára foglaltunk asztalt, 20:30-kor telefonon értesítettek, hogy a konyha 21:00-kor zár. Felajánlották, hogy telefonon leadhatjuk a rendelésünket, miközben a pincér megpróbálta felolvasni az étlapot.
Megérkezésünkkor egy külföldi pincér fogadott minket, akivel sajnos nehézkes volt a kommunikáció. Az ételek különlegesnek próbáltak tűnni, de ez nem igazán sikerült. Én BBQ oldalast rendeltem, amiből nem tudtam mindent elfogyasztani, így kértem, hogy csomagolják be. Bár leválasztottam a csontot a húsról, ők kedvesen mindkettőt becsomagolták.
A menühöz járó desszertet is szerettük volna elvinni, de itt félreértés adódott: a pincér nem azt akarta becsomagolni, amit kértünk. Végül sikerült tisztázni a helyzetet, legalábbis azt hittük.
A fizetésnél újabb kellemetlenség ért minket: a SZÉP kártyánk nem működött. A személyzet erre egy kétes ízlésű viccel reagált, azt mondván, hogy ha sikerül a fizetés, ingyen kapjuk az ételt, ha nem, dupla árat kell fizetnünk. Ez a megjegyzés inkább kínos volt, mint szórakoztató. Végül egy másik bankkártyával sikerült rendeznünk a számlát, de ez az incidens is hozzájárult az est általános csalódottságához.
Otthon derült ki, hogy mégsem azt a desszertet csomagolták be, amit kértünk és kifizettünk. A vacsora alatt egy hölgy (feltehetően a tulajdonos lánya) kutyát sétáltatott az étteremben. A hangulatot tovább rontotta, hogy a pincérek és a szakácsok folyamatosan kiabáltak egymásnak, például "tesa, ezt még csomagold má be", "tesa, hozd má még ide", ami kissé zűrzavaros és szakszerűtlen légkört teremtett.
Összességében az élmény messze elmaradt a vártól, mind a szolgáltatás minősége, mind a professzionalizmus tekintetében.
Kovács Béla
- Friday 28/03/2025